3 juni 2012

Grandma's look


Hoi allemaal! :D Ik ging gister naar mijn opa en oma en ik heb wat foto's gemaakt van mijn look. Kijk snel verder voor meer :)!


Het zonnetje scheen en het was 21 graden, dus ik had lekker mijn hoedje opgedaan. Verder mijn koraal/roze broek, kanten vestje, mijn tommy hilfiger schoentjes en een wit shirt met een katje, die ik van mijn moeder heb gekregen! Ik zou hem nooit naar school aandoen dus om hem naar mijn opa en oma aan te trekken, is hij perfect! Oh, bijna vergeten: mijn 'push it real good' tas (gekregen toen ik mijn vans kocht!).

Hoedje: H&M 
Kanten vestje: forever21
Broek: peopleinpublic
Schoenen: geen idee meer!
Shirt: uit Brazilië
Tas: gekregen bij No boys allowed









11 opmerkingen:

  1. You should make your pictures larger, they are lovely! I really like your outfit, so keep up the good work!

    Would you like to follow each other?
    Love, Nura from 'Fashion Tea Time'

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel leuk uit! Zullen we elkaar volgen? :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er echt super leuk ut, je hebt echt een leuke stijl xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk allemaal, leuke stijl!
    Zullen we elkaar volgen? =D
    Veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke hoed!


    http://theoutfitdiaries.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je schoenen zijn leuk!
    Ik volg je, volg je terug?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt een super leuke style! I love it!
    Liefs, Maruschka
    www.womanexclusive.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk hoedje!
    Ik volg je nu!

    liefs
    Nienke
    www.based-on-beauty.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen